כל מה שצריך לדעת כשבוחרים ריצוף פנים מקרמיקה

חיפוי סלון מעוינים

כשמדובר במתן מראה רענן ומודרני לביתכם, לריצוף הנכון יכולה להיות השפעה מכרעת. אפשרות פופולרית אחת היא ריצוף פנים לבית מקרמיקה, הידוע בעמידתו, ובתחזוקה הנמוכה שלו. כאן תמצאו כל מה שאתם צריכים לדעת על ריצוף מקרמיקה כדי שתבחרו מה שהכי נכון לבית שלכם.

ריצוף פנים קרמי – כל הסוגים

אריחים קרמיים מגיעים בסוגים שונים, כל אחד עם המאפיינים הייחודיים שלו. הנה כמה סוגים נפוצים שכדאי לשקול:

ריצוף פורצלן- עשוי מחרסית מעודנת ונשרף בטמפרטורות גבוהות, מה שיוצר אריח צפוף, חזק ועמיד בפני לחות. ריצוף פורצלן הוא בחירה מצוינת לאזורים עם תנועה רבה ולחדרים רטובים בבית, כגון מטבחים וחדרי אמבטיה ושירותים.

ריצוף שאינו פורצלן –  עשוי מתערובת של חימר וחומרים טבעיים אחרים. אמנם עשוי שלא להיות חזק כמו ריצוף פורצלן, אך הוא עדיין ממהווה אפשרות מתאימה לאזורים שונים בבית  ומציע מגוון רחב יותר של צבעים ועיצובים.

ריצוף מזוגג ולא מזוגג –  מתייחסים לגימור פני השטח של האריח. לריצוף מזוגג יש שכבת הגנה שמוסיפה ברק ועוזרת לעמוד בפני כתמים ולחות. לריצוף לא מזוגג  יש מראה טבעי יותר, והוא מצריך איטום כדי להגן עליו מפני כתמים ולחות.

בעת בחירת ריצוף פנים קרמי, קחו בחשבון את הגורמים הבאים:

  1. תבינו מהי  מטרת החדר וכמה תנועת רגליים תהיה בו. עבור אזורים עם תנועה רבה או מועדים ללחות, רצוי לבחור בריצוף חזר ועמיד במים.

  2. גודל האריח – אריחים גדולים יותר יכולים ליצור מראה מרווח יותר, בעוד שאריחים קטנים יותר מתאימים לדוגמאות מורכבות. בחרו גודל אריח המתאים ולמימדי החדר ולסגנון החדר.

  3. צבע ועיצוב – הצבע והעיצוב של הריצוף צריכים להשתלב היטב עם העיצוב הכללי של החדר שלכם. צבעים בהירים יותר יכולים להאיר חלל ולהגדיל אותו, בעוד שגוונים כהים יותר יכולים להוסיף עומק וחמימות.

היתרונות של ריצוף פנים מקרמיקה

ריצוף קרמי מציע מספר יתרונות, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית ביותר

עמידות ואריכות ימים – ריצופי פנים מקרמיקה ידועים בחוזקם ובעמידותם בפני שחיקה, מה שהופך אותם מתאימים לאזורים רבים בבית כגון: סלון, מטבח ,חדרי שינה ואמבטיה. בהתקנה ותחזוקה נכונה ריצוף קרמי יכול להחזיק שנים.

עמידות לרטיבות ולכתמים – ריצוף מקרמיקה, במיוחד ריצוף מזוגג, עמיד מאוד בפני מים וכתמים, מה שהופך ריצוף זה לאידיאלי למטבחים, חדרי אמבטיה ושירותים.

תחזוקה נמוכה – ריצוף פנים מקרמיקה קל לתחזוקה וניקוי. ניקיון קבוע עם סמרטוט לח מדי פעם, מספיקים בדרך כלל כדי לשמור הריצוף במיטבו.

מגוון עצום של סגנונות – ריצופי פנים מקרמיקה מציעים מגוון רחב של צבעים, דוגמאות, גימורים ואפשרויות עיצוב אינסופיות המתאימות לכל סגנון.

יצירת קרמיקה

יצירת קרמיקה

חברת יצירת קרמיקה, החברה מומחית ביותר בתחום יצירת קרמיקה לצרכים שונים. השירות האישי, הייעוץ המקצועי בבית הלקוח וההקשבה לפרטים הקטנים ביותר, מבטיחים ללקוחותינו בהירות ושקט נפשי לאורך שנים ארוכות.

מאמרים אחרונים

שיתוף:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים

דילוג לתוכן