עיצוב בעזרת כלים סניטרים

לכלים הסניטריים הביתיים חשיבות עצומה מבחינה דקורטיבית: הברזים, הכיורים, האסלות, האמבטיות והארונות שבחדר זה, ואפילו למדפים הקטנים ליד הכיור ישנה משמעות דקורטיבית מרחיקת לכת. כשאתם מעצבים חדרי רחצה באמצעות כלים סניטריים, מומלץ לעשות זאת אצל אנשי מקצוע המחזיקים בעתודות של מוצרים מעוצבים שיוכלו להשביח את החדר הזה ולהפוך אותו לאחד המקומות המדהימים מבחינה דקורטיבית.

מבחר אמבטיות וכיורים

אנו מאפשרים ללקוחות שלנו לבחור סט כיור ואמבטיה בעיצוב דומה או לבחור אותם באופן נפרד בהתאמה להעדפות עיצוביות אחרות. אנו מחזיקים במבחר כיורים ואמבטיות בצבעים ובתצורות שונות, האמבטיות שלנו לבנות או שחורות וניתנות לעיצוב בצורה מלבנית או אליפטית לבחירתכם. גם הכיורים שלנו ניחנים בצבעים אלה אך חלקם מתאפיינים גם בגוונים בהירים כמו צהוב בהיר וטורקיז, מה שמאפשר לכם ליהנות מעיצוב שונה וחדשני. במקרה כזה מומלץ שהחיפוי שליד הכיור יגובש באותם גוונים בהירים על מנת ליצור רצף המשכי ואטרקטיבי במרחב.

מבחר ברזים לכל כיור

אנו משווקים ברזי קשת וברזים ישרים בעיצובים שונים. ניתן להזמין גם ברז ספירלי גמיש ואפילו מבחר דגמים מוזהבים. קולקציית הברזים שלנו עשירה מאד ומאפשרת למצוא את הכלי המתאים ביותר לעיצוב מרחב חדר האמבטיה שלכם בקלות רבה.

מבחר אסלות מונובלוק מעוצבות

גם אנחנו, כמו רבים אחרים, משווקים אסלות מונובלוק, אבל העיצוב שלהן נראה שונה בתכלית מהמתחרים. כאן ניתן למצוא אסלות בתצורות שונות, עם ניאגרה מוגבהת, עם יחידת ישיבה בעיצובים לא שגרתיים, ובמבחר דקורציות עשיר גם בהיבט הלא עגול. יש לנו אסלות מלבניות ומלבניות תלויות. מבחר עיצובים כה עשיר מאפשר לכל אחד לעצב את חדר האמבטיה ושירותי האורחים שלו בקלות רבה.

מדפים נלווים לאמבטיה

מבחר מדפים נלווים זמין בצורות שונות, עגולות ומלבניות. המדפים מתאימים לנשיאת התכולות השונות בסמוך לכיור, סבונים, משחות, קרמים ועוד. רכשו סט מדפים והשביחו את חדר האמבטיה שלכם בקלות רבה.

בחירת כלים סניטריים לחדר האמבטיה

בחירתם של כלים סניטריים נעשים בקלות רבה באמצעות הדמיית מחשב ייחודית, בה ניתן למצוא את כל מה שאתם צריכים ללא קושי. השירות כולל ייעוץ, מכירה, הובלה והתקנה של הכלים והעמדת חדר אמבטיה מוכן לשימוש פעיל בתוך פרק זמן קצר.
יצירת קרמיקה

יצירת קרמיקה

חברת יצירת קרמיקה, החברה מומחית ביותר בתחום יצירת קרמיקה לצרכים שונים. השירות האישי, הייעוץ המקצועי בבית הלקוח וההקשבה לפרטים הקטנים ביותר, מבטיחים ללקוחותינו בהירות ושקט נפשי לאורך שנים ארוכות.

מאמרים אחרונים

שיתוף:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים

דילוג לתוכן