התקנת פרקטים בבית

פרקט עץ אלון
אם החלטתם להזמין פרקטים חדשים, חשוב לפנות רק לחברה מוסמכת לנושא ריצופים ולא לחברת שיפוצים כללית. בחברת שיפוצים כללית, במיוחד אם כוח האדם בה לא מכיר אתכם, אתם לא תהיו בראש סדר העדיפויות, אלא הרצון של ההנהלה לחסוך ולהשאיר אתכם עם מוצר מתבלה שתצטרכו להחליף בתוך חמש או עשר שנים. דוגמאות למקרים כאלה ישנן למכביר. אבל אם אתם פונים לחברה מקצועית לנושא ריצוף, לא רק שההתקנה שתקבלו תהיה יותר טובה, מראש המוצרים שייבחרו יהיו איכותיים יותר, עמידים יותר ובעלי כושר ספיגה הרבה יותר גבוה מהממוצע. אם נוסיף לכך מבחר עיצובים עשיר, ולא בהכרח עץ חום כתום כפי שקורה ברוב הפרקטים, הרי שאתם יוצאים נשכרים מכל כיוון אפשרי.

מבחר פרקטים עשיר להידור הבית

ניתן לבחור פרקטים עם ביקועי עץ שחורים לצד הצבע החום, למתן תחושה של גזע עץ אמיתי, או פרקטים בעלי צבע חלק ואחיד. ניתן לבחור פרקטים בהירים או כהים. ניתן לבחור פרקטים שכל אריח מהם הנו דק וקטן או כאלה שכל אריח הנו עבה וגדול, המתאימים יותר לעיצוב חדרים גדולים בהתאמה.

התקנה על כל משטח ריצוף

ניתן להתקין את הפרקטים על כל משטח ריצוף, כולל במקומות הסמוכים לדלתות. כאשר זה קורה, אנו ממליצים להיות בקשר עם המנעולן שלכם קודם על מנת שיגביה את הדלת כנדרש. המהלך הטוב ביותר שתעשו הוא לקשר אותו עמנו ואנו נתאם מולו את מידת הגבהת הדלת כך שתתאים לגובה הפרקט החדש שעומד להיות מותקן באזור.

שילוב דקורטיבי עשיר בכל חדר בבית

הפרקטים שלנו עשירים בעיצובם, מעובים היטב, ומשתלבים בכל מקום בבית. אם אתם מעוניינים בהצלחת הפרויקט שלכם מבחינה עיצובית, לנו יש את כל הפתרונות להשלמת העיצוב הביתי באמצעות פרקטים חדשים. כאן תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים בשביל להשלים את החסר בעיצוב הרצפה שלכם.

בחירת הפרקטים

את הפרקטים ניתן לבחור באמצעות הדמיית המחשב שלנו. השירות כולל הובלה והתקנה. אנו נבצע אותה על הצד הטוב ביותר, כולל התקנת פרזול מתכתי בקצוות החדרים על מנת להפריד את הפרקטים מהדלתות ומהמרצפות האחרות. מובטחות עבודה מושלמת ודקורציה חסרת פשרות לאחר הפעולה.
יצירת קרמיקה

יצירת קרמיקה

חברת יצירת קרמיקה, החברה מומחית ביותר בתחום יצירת קרמיקה לצרכים שונים. השירות האישי, הייעוץ המקצועי בבית הלקוח וההקשבה לפרטים הקטנים ביותר, מבטיחים ללקוחותינו בהירות ושקט נפשי לאורך שנים ארוכות.

מאמרים אחרונים

שיתוף:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים

דילוג לתוכן