מהו חיפוי קירות ומדוע חשוב לעשות זאת?

חיפוי אמבטיה שמנת
חיפוי קירות הוא כיסוי קרמי לקירות. קרמיקה על גבי הקירות חשובה מאד להתקנה בחדרים המועדים לרטיבות: במטבח, בחדר האמבטיה וגם בחדר הכביסה. ברם, בשנים האחרונות, מתקינים אותם גם בחדרי מגורים של ממש, ואפילו בסלונים. מדוע מומלץ לעשות זאת? מה נותן לכם חיפוי שקיר לבן אינו נותן? כיצד הדבר משביח את הבית מבחינה עיצובית? בואו ללמוד הכל על התשתית הביתית שכולם צריכים.

חיפוי קירות – התשתית שמונעת רטיבות

בעבר, בתחום הבנייה החיפויים לא היו בראש סדר העדיפויות. המחשבה הייתה על שלמוּת הקיר הלבן, ועל העובדה שאולי הדבקת חיפויים עליו עלולה לפגוע בו כי היא לא חושפת אותו לאוויר הפתוח. כיום, המחשבה היא בדיוק הפוכה. האקלים בישראל השתנה מחמסינים כמעט כל השנה לחצי שנה של גשם, ולעתים אף יותר. גשם בתדירות כזו אינו רק גזירה על הסביבה החיצונית אלא גם על מה שקורה בתוך הבית. הקירות נעשים מעובשים, ונדרשות עבודות צבע והסרת עובש לעתים תכופות, בעלות של אלפי שקלים. במקום זאת, מחפים את הקיר שנמצא ליד החלון ונמנעים מרטיבות ועובש.

אפשרויות להתקנת חיפויים

חיפויים עשויים להיות חד ממדיים, המבוססים על הדבקת משטח בעובי אחיד, או תלת ממדיים, עם עובי משתנה. במקרה כזה לכל אריח יהיה חלק דק וחלק עבה המבוסס על תצורות וטקסטורות שונות. החיפויים מבוססים כולם על קרמיקה איכותית ועל מסטיק אקרילי בצבע של האריחים, ולא על רובע בצבע אפור בטון כללי. באופן זה מובטחת עבודה מקצועית שבסופה הקיר יגובש כולו בצבע החדש ובתצורת החיפוי אותה הזמנתם מבלי שתראו בלטות על גביו.

בחירת החיפויים הלכה למעשה

בחירתם של חיפויי קיר נעשית באמצעות הדמיית מחשב של חברת שיווק והתקנת חיפויים. החברה מציגה באתר שלה מבחר עשיר של חיפויים קרמיים משובחים שיובאו מאיטליה. בואו לגלות את תחום החיפויים מחדש ולבחור עבור הבית שלכם את הדגם המנצח שיפיח בקירות שלכם חיוּת ויעשיר את עיצובם. בואו לבחור במוצר שובר שוויון שישים סוף לרטיבות בקירות שלכם ויהפוך את התלות שלכם בשירותי איטום וצביעה בכל כמה חודשים לנחלת העבר. משקיעים עכשיו, חוסכים שנים רבות אחר כך!
יצירת קרמיקה

יצירת קרמיקה

חברת יצירת קרמיקה, החברה מומחית ביותר בתחום יצירת קרמיקה לצרכים שונים. השירות האישי, הייעוץ המקצועי בבית הלקוח וההקשבה לפרטים הקטנים ביותר, מבטיחים ללקוחותינו בהירות ושקט נפשי לאורך שנים ארוכות.

מאמרים אחרונים

שיתוף:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים

דילוג לתוכן