חיפויים מיוחדים – שני טרנדים שאתם חייבים להכיר

חיפויים הם כבר מזמן אלמנט עיצובי שמשתלב בחלל ויוצר את האווירה. תדמיינו את הכניסה שלכם לחדר אמבטיה או לשירותי אורחים בבית מעוצב. אפקט הוואו תופס אתכם, אתם רואים מולכם חיפויים מיוחדים בצבע מסוים שאין סיכוי הייתם חושבים לשלב באמבטיה, בדוגמה פורצת דרך או אפילו בתלת מימד. כן, עולם החיפויים נכנס למאה ה-21 וכל הפתרונות החכמים כבר כאן.  אנחנו שמחים להציג בפניכם שני חיפויים מיוחדים שהשתלבו בקולקציות של “יצירת הקרמיקה” וכבר מעטרים את הקירות של לא מעט מלקוחותינו: חיפוי תלת מימד וחיפוי בגימור חולי. 

חיפוי תלת מימד – יוצר אמנות על הקיר

חיפוי תלת מימד נראה במבט ראשון כמו כל חיפוי קרמיקה רגיל, אך כשאנחנו מניחים אותו על הקיר נוצרת יצירת אמנות לכל דבר. יצירת הקרמיקה מתגלמת כאן, כשבאמצעות האריחים – שמגיעים בדוגמאות שונות, נוצר אפקט תלת מימד שמזכיר תמונה או אפילו פסל המותקן על הקיר.  החיפוי מגיע במגוון רחב של דוגמאות שונות, מאריחים סולידיים במראה מודרני ובגוונים מונוכרמטיים המתכתבים עם הטרנדים העכשוויים בעולם העיצוב ועד לקרמיקה בעיצוב קלאסי במגוון דוגמאות ודגמים.  אפקט התלת מימד מחליף תמונות קיר גדולות. היתרון העיקרי שלו, לצד האפקט העיצובי, הוא התחזוקה השוטפת – עמיד, קל לניקוי, לא צובר אבק כמו תמונות או אלמנטים אחרים. 

חיפוי בגימור חולי – היוקרה נכנסת הביתה

אחד החוקים הכי ברורים של עולם העיצוב בשנים האחרונות הוא להכניס את הטבע הביתה, כמה שיותר. חומרים טבעיים יוצרים תחושת רגיעה בבית, מתחברים לנופים המשתקפים מהחלון או לגינה הירוקה שמציצה ויוצרים אווירה של בריאות ושקט.  חיפוי בגימור חולי הוא בחירה מעולה למי שרוצה ליצור בדיוק את האווירה הזו. הוא מגיע אמנם במגוון אפשרויות – צבעים, טקסטורות ודוגמאות, אבל הוא בעיקר יוצר תחושה טבעית וזורמת בבית. הגימור החולי יוצר טקסטורה מחוספסת, שמתכתבת עם הטקסטורות שאנחנו פוגשים בטבע.  רוצים ליצור חיבור לטבע אבל ליצור אפקט מודרני ועדכני? בתוך קולקציות החיפויים שלנו תמצאו חיפוי בגימור חולי גם בגוונים שמזוהים יותר עם הסגנון המודרני, המינימליסטי והמונוכרומטי. 

חיפויים פורצי דרך – אצלנו ביצירת הקרמיקה

ב”יצירת הקרמיקה” אנחנו מובילים את לקוחותינו לתוך עולם של השראה עיצובית, שבו יוקרה, איכות ומקצועיות הם הערכים המובילים. חיפויים בגימור חולי וחיפוי תלת מימד מובילים את הקולקציות שלנו בשנים האחרונות ומספקים המון השראה ללקוחותינו, שמכניסים אותם הביתה ויוצרים קסם.  מאיפה מתחילים? אנחנו מאמינים בשירות אישי והתאמה מקצועית של החיפוי לתוכנית העיצוב בבית, לכן אנחנו מתחילים כל קשר עם לקוח בשיחת ייעוץ אישית שמתקיימת בביתו. לשם אנחנו מגיעים – מעצב הפנים שלנו והצוות המקצועי – עם דוגמאות, סרטי מדידה ורשימת המלצות מותאמת אישית לבחירת החיפוי. כך אנחנו דואגים שכל לקוח ימצא את החיפוי שיכניס לבית שלו עניין, נועם ואווירה יוקרתית.   
יצירת קרמיקה

יצירת קרמיקה

חברת יצירת קרמיקה, החברה מומחית ביותר בתחום יצירת קרמיקה לצרכים שונים. השירות האישי, הייעוץ המקצועי בבית הלקוח וההקשבה לפרטים הקטנים ביותר, מבטיחים ללקוחותינו בהירות ושקט נפשי לאורך שנים ארוכות.

מאמרים אחרונים

שיתוף:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים

דילוג לתוכן