איך בוחרים חיפויים לבית ולחוץ?

אחד הרגעים הכי מרגשים בתהליך בנייה ועיצוב בית חדש או תהליך שיפוץ הוא הרגע שבו בוחרים חיפויים לחדרי אמבטיה, לשירותים, למטבח ולחללים החיצוניים של הבית. זהו הרגע שבו מתגבשת האווירה בבית והקירות הריקים הופכים למשהו שמייצג את הדרך שבה בעלי הבית רוצים להרגיש כשהם נכנסים הביתה או יוצאים לחצר.  אנחנו מאמינים שבאמצעות בחירה נכונה של חיפויים אפשר ליצור תחושה מפנקת, יוקרתית, ייחודית וביתית בתוך כל בית, באמצעות שילובים מיוחדים, חשיבה מחוץ לקופסה ובעיקר בזכות הבנה מאד ברורה של הסגנון המועדף והאלמנטים שמאפיינים אותו. זוהי אולי הסיבה העיקרית שבגללה אנחנו מציעים ייעוץ עד הבית, שמתבצע מול מעצב הפנים הבכיר של “יצירת הקרמיקה”. בייעוץ אנחנו מגיעים לבית הלקוח עם דוגמאות ואפשרויות מקולקציית חיפויים לכל חדר בבית וממליצים, אחרי שבחנו את המקום, הכרנו אתכם והבנו את הסגנון המועדף, על החיפויים המתאימים ביותר.

חיפויי חוץ – לא פחות חשובים מאלו שתבחרו לבית

בואו נדבר רגע על חיפויי חוץ. הרבה מאד פעמים אנחנו מתעלמים מהם ובוחרים בחירה גנרית ושגרתית, כזו שהופכת את הבית שלנו לעוד בית בשכונה. היום, אפשר למצוא חיפויי חוץ במגוון דוגמאות, סגנונות ועיצובים יוצאים מהקופסה, כאלו שמתחברים באופן ישיר להצע הקיים עבור החללים הפנימיים של הבית.  אנחנו ממליצים להשקיע מחשבה גם בבחירת חיפויי חוץ ולהיעזר באנשי מקצוע כמו מעצב או אדריכל כדי לקבל ייעוץ מקצועי ולהגיע לתוצאה האסתטית והפונקציונלית הרצויה. לצד הנושא של מראה ואסתטיקה, חשוב לזכור שחיפויי חוץ חייבים להיות איכותיים ועמידים לאורך זמן. כל חיפויי החוץ של יצירת הקרמיקה עוברים תהליכי בקרת איכות מוקפדים ומחמירים כדי לקבל תו תקן איטלקי וישראלי, שנותן בטחון ללקוחות שלנו ולנו. 

חיפויי פנים – קסם ואופי לכל חלל בבית

כשאנחנו מתחילים לדבר על חיפויי פנים קשה לנו להפסיק. ההצע הגדול של דוגמאות, גוונים, סגנונות וטקסטורות מסחרר. כל זה הופך את משחק העיצוב של חללי הבית להרבה יותר מעניין. אנחנו יכולים לשחק עם שילובים שונים של חיפויים, ליצור משחק של צבעים או טקסטורות, להפתיע עם בחירה יוצאת דופן דווקא בחלל כמו חדר שירותים או מאחורי הכיור במטבח ולהכניס המון אופי גם לחלל קטן. 

הנה כמה טיפים מהצוות המקצועי של “יצירת הקרמיקה” לבחירת חיפויים:

  • בידקו מקרוב דוגמאות ואפשרויות, צרו שילובים מול העיניים כדי לראות מה מדבר אליכם. 
  • התייחסו לתוכנית העיצוב הכללית והתאימו חיפויים לגווני הקירות, לריצוף ולכל שאר האלמנטים שבחרתם לחלל.
  • התאימו את סגנון החיפוי לגודל החדר. למשל: חיפוי כהה בחדר שאין בו אור טבעי, ייצור תחושה של חדר קטן וחנוק. 
  • אל תפחדו להיות ייחודיים – הבית שלכם אמור לייצג את הסגנון האישי שלכם ואת העדפות הסטייל הפרטיות. 
  • קבלו ייעוץ מקצועי – ממעצב פנים מוסמך כמו זה שמלווה את הלקוחות שלנו או ממעצב הפנים שלקחתם לעיצוב הבית כולו. 
עדיין מתלבטים באילו חיפויים לבחור? צרו איתנו קשר לקביעת פגישת ייעוץ אצלכם בבית
יצירת קרמיקה

יצירת קרמיקה

חברת יצירת קרמיקה, החברה מומחית ביותר בתחום יצירת קרמיקה לצרכים שונים. השירות האישי, הייעוץ המקצועי בבית הלקוח וההקשבה לפרטים הקטנים ביותר, מבטיחים ללקוחותינו בהירות ושקט נפשי לאורך שנים ארוכות.

מאמרים אחרונים

שיתוף:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים

דילוג לתוכן