המדריך לבחירת כלים סניטריים לבית

כלים סניטריים – לכאורה תחום שולי מאד בתוך תוכנית העיצוב שהכנתם עם מעצב הפנים או לגמרי בעצמכם לקראת השיפוץ או הכניסה לבית החדש. ובעצם, אחד הדברים הכי חשובים שצריך להשקיע בהם מחשבה. ברזים, כיורים, אסלות ושאר המוצרים הסניטריים בבית הם גם האלמנטים הכי פרקטיים ושימושיים שאנחנו פוגשים ביומיום. כמה פעמים ביום אתם פותחים את הברז במטבח? איך נוח לכם לנקות את הכיור? ואיזו אסלה תהיה הכי קלה לניקוי?  אנחנו כאן כדי לעשות סדר ולתת קצת מידע על בחירת כלים סניטריים לבית. ולפני הכל גילוי נאות, יש כל כך הרבה דגמים של ברזים, כיורים או אסלות היום – לכל אחד מאיתנו יש סגנון משלו, העדפות פרקטיות וחזון של איך ייראה המטבח, חדר האמבטיה או השירותים. לכן, השאלה הראשונה שנשאל כשאנחנו בוחרים כלים סניטריים היא – מה מתאים לי ולאנשים שגרים בבית איתי?

ברזים – עולם שלם של עיצוב ופונקציונליות

הברז המיושן של פעם, כן – ההוא עם הידית שהיינו רואים בכל בית, הוא כבר מזמן לא הבחירה היחידה. עולם הברזים היום צובר תאוצה בזכות פיתוחים טכנולוגיים חכמים שעוזרים לתפעל את הברז בקלות, לייעל את תהליך שטיפת הכלים או הבישול ולנקות את הכיור יותר בקלות.  לצד הפונקציונליות, ברזים מגיעים היום במגוון רחב של עיצובים שמשתלבים בתוכנית העיצוב. מברזים שחורים דרך ברזים בגווני בטון ועד לברזים בסגנון עתיק בגוון נחושת או זהב. 

כיורים – עניין של נוחות ופרקטיות

כיור מנירוסטה או דווקא מקרמיקה? דמוי בטון או עגול ובמראה עתיק? מצויר או בעיצוב נקי ומינימליסטי? כן, אפילו בבחירת כיורים יש המון שאלות שכדאי לשאול.  לצד המראה האסתטי של הכיור, חשוב לשאול את עצמכם – מה גודל הכיור שאתם רוצים, האם יש צורך בחלוקה מסוימת בגלל כשרות או מסיבה אחרת ואיך דיירי הבית מתנהלים ובעצם, מתי הם משתמשים בכיור. השאלות האלו יעזרו לכם להגיע לפתרון ולבחירה חכמה לבית שלכם. 

אסלות – עמידות, קלות לניקוי ולתחזוקה

שני דברים חשובים כשמדובר בבחירת אסלות לבית. הדבר הראשון הוא עמידות – האם האסלה שאני הולך לבחור לבית שלי עשויה מחומרים איכותיים כמו קרמיקה, האם יכולים להווצר סדקים, האם היא בטוחה לשימוש והאם המוצר עבר בקרת איכות.  הדבר השני שחשוב לשאול הוא האם יהיה לי קל לתחזק את ניקוי האסלות בבית. האם האסלה שמולי היא כזו שיהיה לי קל לנקות? האם היא כוללת מנגנונים חכמים של שטיפה וניקוי?  מבחינה עיצובית, יש שני סוגים עיקריים של אסלות – האסלות הקלאסיות ואסלות צפות, המותקנות על הקיר ללא חיבור לרצפה. אלו אסלות המתאימות לחללים בהם רוצים לחסוך במרחב והן מאפשרות ניקוי קל ונוח של הרצפות.  אצלנו ב”יצירת הקרמיקה” תמצאו מגוון רחב של כלים סניטריים לבחירתכם. אנחנו כאן כדי לסייע לכם לבחור נכון ולהתאים את הכלים הסניטריים לשאר האלמנטים שנכנסים לחדר האמבטיה, למטבח או לכל חדר אחר. 
יצירת קרמיקה

יצירת קרמיקה

חברת יצירת קרמיקה, החברה מומחית ביותר בתחום יצירת קרמיקה לצרכים שונים. השירות האישי, הייעוץ המקצועי בבית הלקוח וההקשבה לפרטים הקטנים ביותר, מבטיחים ללקוחותינו בהירות ושקט נפשי לאורך שנים ארוכות.

מאמרים אחרונים

שיתוף:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים

דילוג לתוכן