איך משלבים חיפויים בחוכמה בעיצוב הבית?

לא מעט זמן מוקדש להתלבטות באילו צבעים לצבוע את קירות הבית, אילו תמונות לתלות על הקירות ואיך להציג עליהם חפצי אמנות. הכל כדי ליצור עניין, להתרגש מהבית, להרגיש את הייחודיות שלו ושלנו דרך העיצוב. חיפויים משתלבים היום בקסם הזה של עיצוב הקירות. מקרמיקה לבנה ופשוטה על קירות חדר האמבטיה – לעיצובי תלת מימד, טרצו או דמוי בטון שמכניסים הביתה הרבה אופי. איך משלבים חיפויים בחוכמה בעיצוב הבית ובעיקר במטבח, בסלון ועל קירות האמבטיה? הנה כמה נקודות מבט מאיתנו אליכם. 

חיפוי קירות מטבח – באיזו אווירה אתם רוצים לבשל?

השאלה הראשונה שאנחנו שואלים כל לקוח שמתלבט לגבי חיפוי קירות מטבח היא איך הוא רוצה להרגיש כשהוא נכנס למטבח. בין אם מדובר בחובב אוכל מושבע שאוהב לבשל, קונה את המצרכים הטובים ביותר והכי אוהב להיכנס למטבח ולהכין ארוחות מושקעות, או במעריץ טייק-אווי מושבע, המטבח הוא המקום המרכזי שבו רובנו נפגוש את הרעב ונבלה בו לא מעט זמן. אז מה בוחרים?  חיפוי קירות מטבח הוא שם קוד לאינספור אפשרויות עיצוביות. כלל המפתח לבחור אחת מהן הוא להקפיד על הנוסחה הברורה: עיצוב – איכות – עמידות. הקפידו להיעזר במעצב פנים שייעץ לכם לגבי אפשרויות המתחברות לאווירה ולהעדפות העיצוביות שלכם, שימו לב שלכל חיפוי שאתם בוחרים יש תו תקן ועבר תהליך בקרת איכות, כמו המוצרים שלנו. עמידות – ביחרו בקרמיקה עמידה נגד שריטות וחבלות עם אחריות לטווח ארוך. 

חיפוי קירות סלון – יצירת אמנות על הקיר

על הקירות בבית תלויות תמונות או מותקנים מערכות אחסון שונות, אבל חיפוי קירות סלון הוא הזדמנות ליצור אפקט מרשים במיוחד ולא שגרתי. היום גם בסלון אפשר לבחור חיפויים כמו חיפוי דמוי בטון, אבן או אפילו תלת מימד.  כל החיפויים האלו עומדים בקדמת הבמה כשמדובר על טרנדים בעולם העיצוב, הם יוצרים אפקט מיוחד במינו ומספקים המון אופי לסלון. בחרו באבן טבעית אם אתם רוצים אווירה ביתית או כפרית, באפקט בטון אם מתחשק לכם לעצב את הבית באווירת המאה ה-21 או להסתכל קדימה אל העתיד וליצור אלמנטים מעניינים במיוחד על הקירות – עם חיפוי תלת מימד

חיפוי קירות אמבטיה – עולם שלם של השראה

יכול להיות שהמטבח הוא החדר החשוב בבית ואולי דווקא אצלכם מדובר בסלון, אבל האמבטיה – היא עניין מיוחד. בעידן שבו אנחנו מג’נגלים בין כל כך הרבה עניינים, אין כמו לחזור הביתה אל השקט של חדר האמבטיה, להיכנס תחת המים ולהנות, כאילו שצללנו לתוך ג’קוזי בספא. זה מקום לנשימה, להרגעה ולהתחדשות.  חיפוי הקירות, הגוונים שתבחרו, הטקסטורה שנעימה לכם, כל אלו הדברים שיהפכו את האמבטיה למקום מפלט. איך אתם רוצים להרגיש כשתיכנסו לאמבטיה? אילו צבעים מרגיעים אתכם? מה יהיה פרקטי ונוח לתחזוקה? השאלות האלו יעזרו לכם להבין לאיזה כיוון ללכת ואיזה חיפוי לחדר אמבטיה יתאים לכם.  ההמלצה הכי חשובה שלנו היא להיעזר באיש מקצוע. כל אחד מהלקוחות שלנו פוגש את מעצב הפנים הראשי של “יצירת הקרמיקה” לפגישה בבית – במהלכה צוללים לתוך כל השאלות, מתעמקים באפשרויות ומקבלים המלצות לבחירה חכמה ומדויקת של חיפויים לבית. 
יצירת קרמיקה

יצירת קרמיקה

חברת יצירת קרמיקה, החברה מומחית ביותר בתחום יצירת קרמיקה לצרכים שונים. השירות האישי, הייעוץ המקצועי בבית הלקוח וההקשבה לפרטים הקטנים ביותר, מבטיחים ללקוחותינו בהירות ושקט נפשי לאורך שנים ארוכות.

מאמרים אחרונים

שיתוף:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים

דילוג לתוכן