טיפים לעיצוב חדרי אמבטיה

חדרי אמבטיה היום מספקים לנו פינה בבית שבה באמת אפשר להתנתק מהכל. קצב החיים הבלתי אפשרי, מטלות היומיום, הג’ינגול בין הקריירה למשפחה – כל הדברים האלו מובילים אותנו לכך שבסוף היום אנחנו פשוט מותשים. אין דבר מרגיע יותר מלהיכנס לחדר האמבטיה, לסגור את הדלת ולהרגיש שהגענו למקום בטוח – מקום בו אנחנו יכולים לנשום ולהתפנק.  זוהי הסיבה שעיצוב חדרי אמבטיה הפך בשנים האחרונות להרבה פחות אוטומטי. אנחנו לא חייבים לבחור בחרסינה הלבנה או בקרמיקה נייטרלית, אלא להכניס אופי ואווירה לתוך החלל. איך נעשה את זה? בחירת חיפויים:  חיפוי הקירות הוא הדבר שיוצר את רוב האווירה בחדר. חיפוי כהה או בהיר משפיעים בצורה שונה על התחושות שלנו. חיפוי מחוספס יכול לגרום לנו להרגיש אחרת מחיפוי חלק ובוהק. מה גורם לכם להרגיש רגועים? ואיזו אווירה בכלל תרצו ליצור? אלו הדברים שיעזרו לכם להגיע לבחירה הנכונה. 

בחירת אמבטיות: 

אמבטיה סטנדרטית או עומדת, צבעונית או בחיפוי בטון ואולי דווקא לבנה ובמראה רגוע ונקי? ב”יצירת הקרמיקה” אנחנו דואגים להביא את מבחר הדגמים שמשקפים סגנונות ואווירה שונה.  אמבטיה שעומדת בזכות עצמה תיצור תחושה של יוקרה, ספא מפנק ואינטימיות בעוד שאמבטיה רגילה הניצבת בפינה מסוימת של החדר וצמודה לקיר, יכולה ליצור תחושה של סדר, ארגון ושקט.  בין אם אתם בוחרים אמבטיה סטנדרטית או עומדת, חשוב לבחור במוצר איכותי, שבנוי מקרמיקה עמידה וחזקה ועבר תהליך של בקרת איכות וקבלת תו תקן, בדיוק כמו האמבטיות שלנו. 

ארונות אמבטיה: 

כאן היצירתיות שלכם יכולה להיכנס לתמונה. ארונות האמבטיה היום מגיעים באינספור עיצובים. ממראה עץ טבעי ונקי ועד לצבעוניות פרועה עם גוונים שלא הייתם חושבים להכניס לאמבטיה.  ארונות האמבטיה צריכים להיות בנויים מעץ איכותי עם חיפוי עמיד במים. הם צריכים לספק לכם את מרחב האחסון עבורכם ולכן חשוב מאד לשים לב כמה מוצרי טואלטיקה וציוד לאמבטיה אמורים להיות מאוחסנים בתוך הארון. 

ברזים וכיורים:

כבר לא לבן ומתכת, אלא עולם שלם של אפשרויות מעוצבות. הברזים והכיורים אמורים להיות פרקטיים ולאפשר לכם לעשות את כל הפעולות שאתם עושים באמבטיה בנוחות – מצחצוח השיניים ועד לניקוי הכיור כשאתם מנקים את החדר. חשבו על הפעולות שאתם מבצעים מעל הכיור ובאמצעות הברז באמבטיה וכך תדעו אילו מהדגמים יתאימו לכם.  ברמה העיצובית, הכל הולך. מברזים בצבע שחור או אפור בטון ועד לזהובים ובגווני נחושת. מכיורים מרובעים בסגנון מודרני ועד לעגולים ומאוירים בצבעים ודוגמאות שונות. גם הכיורים והברזים צריכים להתחבר לכל האלמנטים האחרים שייכנסו לחלל האמבטיה ולהתכתב איתם בגוונים, בסגנון ובמראה. עיצוב חדרי אמבטיה הוא אמנות התחושה – תחושת רוגע, שלווה, פינוק, יוקרה ושקט. כל אחד מהאלמנטים שתכניסו לחדר, ישפיע על התחושות האלו. אנחנו ממליצים להיעזר תמיד באיש מקצוע – מעצב פנים מוסמך – שיוכל להמליץ על הפתרונות שיעזרו לכם להגיע לאווירה ולתחושות שאתם רוצים ליצור באמבטיה.   
יצירת קרמיקה

יצירת קרמיקה

חברת יצירת קרמיקה, החברה מומחית ביותר בתחום יצירת קרמיקה לצרכים שונים. השירות האישי, הייעוץ המקצועי בבית הלקוח וההקשבה לפרטים הקטנים ביותר, מבטיחים ללקוחותינו בהירות ושקט נפשי לאורך שנים ארוכות.

מאמרים אחרונים

שיתוף:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים

דילוג לתוכן