שיפוץ וחידוש חדרים בבית: מה חשוב לקחת בחשבון

חיפוי סלון מעוינים
אם אתם מכוונים לשיפוץ ביתי איכותי, חשוב לדעת מספר נושאים קודם לכן, שישביחו מראש את תכנונכם ויהפכו את הפרויקט לעיצובי ופונקציונאלי כאחד. ראשית כל, דרישות הדייר הממוצע מהמבנה שלו השתנו ללא היכר בשנים האחרונות ולא בהכרח כתולדה של שינוי הרגלי הצריכה, אלא בעיקר בעקבות שינוי מזג האוויר. הפכנו למדינה גשומה ואפילו גשומה מאד, ויש לזה השלכות שלא היו נלקחות בחשבון קודם לכן. נתחיל בקירות. אם בעבר המחשבה הייתה שבגלל החמסינים צריך להותיר אותם חשופים כמה שניתן, ולהשאיר את החיפוי רק באזורי רטיבות כמו אמבטיות ומטבחים, כיום המחשבה היא על חיפוי קירות שלמים בחדרי מגורים מחשש לעובש כתוצאה מהגשם, בייחוד במקומות שיש עליהם חלונות. חידושים ישנן גם בתחום הפרקטים, שיכולים עתה להיות מגובשים באיכות וללא בלאי מהיר.

שיפוץ מומלץ לחדרי מגורים

בחדרי מגורים אנו ממליצים להטמיע פרקטים חדישים המבוססים על איכות, על חוסר דהיית צבע ועל כושר שרידות של עשרות שנים, תמורה שלא הייתה קיימת בישראל עד לא מכבר. בנוסף, אנו ממליצים על חיפוי קירות המועדים לעובש, במידה וחוויתם ניסיון לא נעים שכזה בעבר. הדבר יחסוך לכם עבודות צבע בכל 1-3 שנים וגם יעשיר את עיצובם של החדרים כאחד.

שיפוץ מומלץ למטבחים ואמבטיות

אנו ממליצים לחפות חדרים אלה במיוחד בסמוך לכיורים ולקווי תעבורת מים. בנוסף, בחדר האמבטיה אנו ממליצים על רכישת סט כלים סניטריים מעוצב המורכב מכיורים ואמבטיות, מברזים מעוצבים, מארונות אמבטיה וממדפים נלווים לצד הארונות. ניתן להזמין שיפוץ קומפלט לחדר האמבטיה או לבחור בנפרד את הכלים הסניטריים.

שיפוץ חדרי שירותים

מבחר אסלות חדשות לחדר השירותים או לחדר אמבטיה שהאסלה נמצאת בתוכו. האסלות שלנו הן לא רק מונובלוק אלא כאלה שגובשו בעיצובים הכי מיוחדים: מלבניות, תלויות ועם ניאגרות מעוצבות מאחורי האסלה. עיצוב שכזה מותיר לכם חדר שירותים דקורטיבי ביותר.

בחירה מעשית של תשתיות השיפוץ

את הבחירה ניתן להזמין באמצעות הדמיית המחשב שלנו. הבחירה נעשית בקלות רבה באמצעות תמונות הנפשה באיכות טובה. ניתן להיוועץ בצוות המומחים שלנו בטרם הזמנת העבודות על מנת להבטיח את התהוות הפרויקט על הצד הטוב ביותר.
יצירת קרמיקה

יצירת קרמיקה

חברת יצירת קרמיקה, החברה מומחית ביותר בתחום יצירת קרמיקה לצרכים שונים. השירות האישי, הייעוץ המקצועי בבית הלקוח וההקשבה לפרטים הקטנים ביותר, מבטיחים ללקוחותינו בהירות ושקט נפשי לאורך שנים ארוכות.

מאמרים אחרונים

שיתוף:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים

דילוג לתוכן