בין קלאסי לטרנדי – אילו סוגי ריצופים וחיפויים כדאי לכם להכיר?

ריצוף וחיפוי פנים

דפדפו במגזין עיצוב אחד. כמה סוגים של ריצוף, חיפויים לאמבטיה או למטבח או פרקטים אתם סופרים? כמה גוונים וצבעים של מוצרים אלו אתם מזהים? באילו סגנונות וטקסטורות? קולקציות ריצופים וחיפויים משתנות והופכות מגוונות יותר ויותר משנה לשנה, עם מגוון רחב של פיתוחים טכנולוגיים, שחרור מהעיצובים המיושנים והסטנדרטים וחיפוש אחר אמירה אישית דרך הבחירה בריצוף או חיפוי. 

אז מה חשוב לדעת על סגנונות שונים של ריצופים וחיפויים ומהן המגמות העיצוביות שתמצאו היום אצלנו ב”יצירת הקרמיקה” ובעולם העיצוב בכלל? יצאנו לטייל בין מפעלי הבוטיק שאיתם אנחנו עובדים באיטליה ובספרד ובין מגזיני העיצוב וחזרנו עם סקירה. 

ריצופים – עולם שלם של אפשרויות עיצוב יוצאות מהקופסה

פעם היינו מסתפקים במרצפות השגרתיות, כן – אלו עם כתמי הצבע באפור, אפור בהיר, אפור כהה, בז’, חום בהיר וחום כהה. המגוון, איך לומר, לא היה לצדנו. היום המצב הוא לגמרי שונה ובכל בית אפשר למצוא ריצוף שמשתלב בתוכנית העיצוב והופך לאלמנט שיוצר אווירה ייחודית. 

ריצופים בסגנון תעשייתי: בין היתר תמצאו היום ריצוף דמוי בטון, ריצוי אבן בגווני אפור, לבן או אפילו שחור מונוכרומטי. 

ריצופי טרצו: אולי הטרנד החם ביותר של השנים האחרונות עם מגוון עצום של דוגמאות ובסיס איכותי שמגיע היישר מאיטליה. 

ריצוף דמוי עץ: עוד טרנד חם של השנים האחרונות. הלוק של עץ במגוון רחב של גוונים טבעיים, החומר – רצפות פרקטיות שהן קלות לניקוי, עמידות והזדמנות להכניס את גווני העץ גם לחללים רטובים. 

חיפויים – כבר מזמן לא חד מימדיים

נחזור לעבר לרגע. כשהיינו מדמיינים לעצמנו חדר אמבטיה, מטבח או כל חדר אחר עם חיפוי קרמיקה על הקיר, מה היינו מדמיינים? ברוב המקרים היינו רואים מולנו אריחים דקורטיביים שחלפו מהעולם יחד עם שנות השמונים והתשעים של המאה הקודמת או אריחים בלבן בוהק שהאקונומיקה מגיעה איתם בחבילה וחייבים לתחזק כדי שלא יתלכלכו. 

היום המצב הוא כמובן שונה. כבר לא אותם עיצובים חד מימדיים גנריים או אריחים שנמאסים אחרי שנה או שנתיים. 

חיפויי תלת מימד – חיפויים שיוצאים מתוך הקיר ויוצרים אלמנט דקורטיבי ייחודי. הם מגיעים במגוון עיצובים שונים, גוונים וטקסטורות. 

חיפויים בטקסטורות גסות – החספוס שיוצר חיפוי דמוי בטון או אבן טבעית מכניס עוד אלמנט ייחודי לתוך החלל. 

חיפויים דקורטיביים – מטרצו ועד אריחים מאוירים, אלו מספקים לנו הזדמנות לביטוי אישי בתוך הבית, גם בחללים קטנים ופונקציונליים. 

בין אם אתם בוחרים ריצופים או חיפויים לבית, אנחנו ממליצים לכם להכיר את האפשרויות השונות, לחקור, לקבל דוגמאות, לבדוק אותן בחלל הבית שלכם ולהפוך את הקירות או הרצפה להרבה יותר ייחודיים, לביטוי אמיתי להעדפות העיצוביות שלכם. 

יצירת קרמיקה

יצירת קרמיקה

חברת יצירת קרמיקה, החברה מומחית ביותר בתחום יצירת קרמיקה לצרכים שונים. השירות האישי, הייעוץ המקצועי בבית הלקוח וההקשבה לפרטים הקטנים ביותר, מבטיחים ללקוחותינו בהירות ושקט נפשי לאורך שנים ארוכות.

מאמרים אחרונים

שיתוף:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים

דילוג לתוכן