הרבה יותר מרצפה לבית – איך לחבר בין הפנים לחוץ באמצעות ריצופים?

יש כמה דברים שהופכים את החיבור בין מה שקורה מחוץ לבית ומה שקורה בתוכו לטבעי – אלו החלונות הגדולים הנטמעים בתוך הקיר ויוצרים חיבור ישיר בין הסלון לגינה או למרפסת, זהו החיבור בין אזור בריכת השחייה או הגינה ובין מרחב של אירוח. זה יכול להיות גם המטבח החיצוני המיועד לארוחות עם חברים ומשפחה מתחת לשמיים או הפרגולה המחוברת לבית שמתחתיה מארחים, מבלים יחד או מציצים על מי שמבשל במטבח. החיבור בין הפנים לחוץ מעולם לא היה טרנדי יותר.  אבל איך עושים את זה נכון? בין היתר באמצעות החיבור בין ריצופים בתוך הבית וריצוף חיצוני, שימוש בגוונים טבעיים בתוך הבית שמתחברים למה שקורה מחוץ לו ותיאום מושלם של בחירות חכמות, מתוך מגוון הריצופים שתוכלו למצוא אצלנו. 

ריצופי חוץ – המשך ישיר לתוכנית העיצוב בבית

כשמדובר על ריצופי חוץ אנחנו ממליצים לחבר ביניהם ובין מה שקורה בתוך הבית, כדי שכל החללים – הפנימיים והחיצוניים, ירגישו אחידים. האחידות הזו היא מה שיוצר הרמוניה ותחושה של בית יוקרתי, שבו חשבו על כל פרט.  ריצופי חוץ יכולים להתאים למה שקורה בבית באמצעות בחירת צבעים דומה – למשל גוונים של חום שתואמים לפרקטים או לריצוף בחללים הפתוחים של הבית. כיום אפשר למצוא מגוון עצום של טקסטורות וצבעים לבחירה ולשלב את הכל בתוך תוכנית עיצוב קוהרנטית. 

ריצופי פנים – יוצרים חמימות שממשיכה בכל חללי הבית

כשמדובר על ריצופי פנים שיכולים להתחבר לנוף החצר, הבריכה או מרחב האירוח החיצוני, מדובר על חגיגה של ממש. היום אפשר למצוא ריצופי פנים מאבן טבעית במגוון צבעים שמתכתבים עם הגוונים הטבעיים של גינות ומרחבים חיצוניים, ריצופים בגוונים אפרפרים או עם דוגמה שמתכתבת עם תכלת השמיים או הירוק של הצמחייה.  החיבור בין ריצופי פנים לריצוף החוץ יוצר כאמור הרמוניה והופך את המרחב החיצוני לחלק מהאווירה הכללית של הבית.  כדי לבחור ריצופי פנים, כמו ריצוף חיצוני, אנחנו ממליצים להתרשם מדוגמאות חיות ולא להסתפק בצפייה בקטלוג או באתר, כדי להרגיש את הטקסטורות, להבחין מקרוב בגוונים המדויקים ולבצע החלטה שקולה. 

ריצוף דמוי פרקט – אלמנט שמחבר בין החלל הפנימי והחיצוני

כשאתם מדמיינים לעצמכם רצפת פרקט, אתם רואים מולכם גוונים כהים או בהירים של עץ, את האווירה החמימה והביתית והתחושה הטבעית. ריצוף דמוי פרקט שעשוי מקרמיקה ומספק את כל היתרונות הפרקטיים שלה, הוא פתרון מושלם לבית שבו החוץ והפנים מתחברים זה לזה בשפה העיצובית.  הגוונים החמים, העץ הטבעי והחיבור הטבעי לגווני צמחייה ירוקה, הופכים את הבחירה בריצוף דמוי פרקט לאידיאלית. שלבו איתו ריצופי חוץ בגוונים דומים ותקבלו מראה הרמוני, מושך ויוקרתי שעוטף את כל הבית בתחושה מפנקת.  בארץ חמה כמו ישראל, החיבור הזה בין מה שקורה בחוץ ומה שבפנים הוא כל כך טבעי, ולכן אנחנו מספקים לכם את כל פתרונות הריצוף – פנים, חוץ ודמוי פרקט, במקום אחד. 
יצירת קרמיקה

יצירת קרמיקה

חברת יצירת קרמיקה, החברה מומחית ביותר בתחום יצירת קרמיקה לצרכים שונים. השירות האישי, הייעוץ המקצועי בבית הלקוח וההקשבה לפרטים הקטנים ביותר, מבטיחים ללקוחותינו בהירות ושקט נפשי לאורך שנים ארוכות.

מאמרים אחרונים

שיתוף:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים

דילוג לתוכן